משפחה מעושרת: בכמה מוערך ההון של המשפחה העשירה בעולם

    מוטי סבן No Comments on משפחה מעושרת: בכמה מוערך ההון של המשפחה העשירה בעולם
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מי היא המשפחה העשירה בעולם? ועד כמה הם עוקפים את האיש העשיר בעולם? מסתבר שכוחה של משפחה חזק יותר מהכל: על פי דירוג העשירים של יתון "הסאנדיי טיימס" לשנת 2018, עושרה הנקי של משפחת וולטון בעלי ענקית הקמעונות "וולמארט" עומד על סכום אסטרונומי של- 174.9 מיליארד דולר.

    מהיכן מקור עושרה של המשפחה: משפחת וולטון, הם היורשים של אימפריית הקמעונות הגדולה בארה"ב "וולמארט", היא חברת הקמעונות הגדולה בעולם, והחברה המסחרית השנייה בגודלה בעולם, והיא החברה עם ההכנסות הגדולות בעולם על סך: 485 מיליארד דולר בשנת 2017.

    הליבה של חברת וולמארט הוא בנוי על שלוש רשתות קמעונאיות: 1. חטיבת חנויות וולמארט ארצות הברית, 2. "המועדון של סם" (Sam's Club), 3. ווולמארט אינטרנשיונל. וולמארט מנהלת את עסקיה במסגרות קמעונאיות שונות: חנויות כלבו ענקיות (סופר-סנטר), חנויות מזון ובתי מרקחת, חנויות סחורות קמעונאיות כלליות, שווקים קטנים, חנויות שלם וקח, מועדוני קניות בסגנון מחסן, חנויות בגדים, חנויות מוצרים בהנחה ומסעדות.

    פעילות החברה בארה"ב היא הגדולה ביותר, לחברה חברה במקסיקו, בריטיניה, קנדה, גרמניה סין ועוד.

    העיתון בנה את המדדים על פי חישוב ערך נקי בהתבסס על הון, כולל קרקע, רכוש, נכסים אחרים כמו אמנות וסוסי מירוץ, ומניות בחברות ציבוריות. החישובים לא כללו חשבונות בנק, אליהם לעיתון אין גישה. הרשימה כוללת גם בני ובנות זוג שמשתתפים בצורה אקטיבית בעסקי המשפחה או ששותפים לנכסיהם, וכן בני משפחה שחולקים אינטרסים עסקיים.

    המשפחה השנייה בעולם במדד העושר הם:  דייויד וצ'רלס קוך, ששווים ביחד 121 מיליארד דולר, ושבבעלותם קבוצת האנרגיה Koch Industries – החברה הפרטית השנייה בגודלה בעולם. אחריהם נמצא מנכ"ל אמזון ג'ף בזוס, מייסד מיקרוסופט ביל גייטס, והמשקיע האגדי וורן באפט, בסדר הזה.



    0 תגובות